Heb je een klacht?
Ben je ontevreden over Werkse!? Dan willen we dit graag weten. Bijvoorbeeld:
- Je vindt dat Werkse! je niet netjes heeft behandeld.
- Je krijgt geen antwoord op je brief. Of je moet te lang wachten.
- Werkse! houdt zich niet aan een afspraak.
- Je vraagt om informatie, maar krijgt deze niet.
Een klacht indienen
-
Stap 1
Indienen
Formulier invullenBen je ontevreden en wil je een klacht indienen? Vul dan het formulier in.
-
Stap 2
Behandeling
Iemand die niet bij je klacht betrokken is, handelt je klacht af. Deze persoon kan je bellen voor meer informatie.
-
Stap 3
Besluit
Werkse! neemt een besluit over je klacht. Binnen 6 weken krijg je bericht van Werkse! hierover.
-
Stap 4
Bezwaar
Ben je het als kandidaat van Werkse! oneens met het besluit? Je kan je klacht delen met de Nationale Ombudsman.
Bezwaar tegen een besluit van de gemeente
Ben je het niet eens met een besluit van de gemeente? Bijvoorbeeld over de hoogte of het stoppen van je uitkering. Neem dan contact op met je contactpersoon bij de gemeente: